Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites till torrents 2010 tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Om någon känner sig som tomten vill jag gärna ha en invite till något vettigt. Demonoid, BitGamer, film eller annat. Jag lovar att var snäll och ge mer än jag tar. Ber ödmjukast!

666mima666@gmail.com

Comment

• Vad beträffar din önskan om film har jag invites till 3Dtorrents om du tycker sådant är kul?

Original inlägg av mima Visa Inlägg
      Om någon känner sig som tomten vill jag gärna ha en invite till något vettigt. Demonoid, BitGamer, film eller annat. Jag lovar att var snäll och ge mer än jag tar. Ber ödmjukast!

666mima666@gmail.com
      ...själv skulle jag behöva ett digitalt kartotek av PS3spel om det finns någon vänlig själ där ute som kan tänkas hjälpa mig

/// otq@live.se

Comment

• tack ändå men jag har dåligt med 3d stöd.

Comment

• Jag har 2 invites till Bitgamer om det är någon som känner sig trugad ... Skicka ett PM med din mail så kommer det som ett brev på Posten ... Först i kvarn ...

EDIT: Slut för denna gång ...
          Last edited by Begga; 2012-06-11, 22:49.
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• 2 nya Invite till bitGamer ... Vem vill ha??? PM:a isåf

EDIT: Slut för denna gång ....
            Last edited by Begga; 2012-07-13, 17:31.
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Någon med Demonoid som vill vara snäll?

Comment

• 3 st invites till BitGamer ... Vem behöver/vill ha?? Gimme Mail ...
                Last edited by Begga; 2012-11-30, 04:10.

Comment

• Hej! Skulle gärna vilja en invite till BitGamer

Comment

• invite till bitgamer finns, pm´a mej

Comment

• Original inlägg av Mugs1911 Visa Inlägg
                      invite till bitgamer finns, pm´a mej
                      Misstänker att du inte har någon invite kvar, men har du det eller får det igen skulle det vara kanon om jag kunde få en otq@live.se

Comment

• Invite skickad ... 3st kvar ...
                        Original inlägg av bedlamit Visa Inlägg
                        Misstänker att du inte har någon invite kvar, men har du det eller får det igen skulle det vara kanon om jag kunde få en otq@live.se

Comment

• Har tre nya invites igen ... Vem vill ha??

Comment

• Bitgamer nerlagt. :-(

Nån som har invite till nån annan bra spel-torrent-site, typ Blackcats? Vore ytterst tacksam över detta.

//F

Comment

• Jag har en eller två invites till Torrentleech ... Är den nån som har nåt som är likvärdigt bra att byta med så skicka ett litet PeÄm ... PM för er som inte förstod

Comment

• Hej, skulle vilja ha en invite till någon utav ovanstående trackers som har de flesta xbox 360 torrents. Seedar alltid.. Tack på förhand

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X