Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii Lir

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wii Lir

Tjenare!

Tänkte bara kolla runt vilka spel som liras här så man har någon att tävla mot eller med.

Kör på med Godfather för tillfället.
    Har börjat lite på traumacenter.

Comment

Okej, dock har jag aldrig haft känning för sådanna spel

Mortal Combat eller Excite Truck någon?

Comment

excite truck tycker jag är skitball fast jag spelar faktiskt knappt Wii längre.. nya Zelda blev jag rätt besviken på och Dragon Quest verkar ju dröja rejält..

Comment

Resident evil 4 är klart det som varit roligast när man spelar själv. Ska man spela flera så är det Mario Strikers som leder stort.

Comment

Själv så svor jag mest över kontrollen när jag provade Resident evil, e väl jag som e för van shooters på PC för o kunna hantera den hehe.

Super Paper Mario och Zelda är annars två spel du måste prova. Man e ju gammal Nintendo 8 bitars räv o inget går upp emot lite nostalgi o bra gjorda spel.

Men smaken är ju olika, MArio strikers e som sagt här också kul, Mario party är helt okey om man är några stycken med blandad erfarenhet av TV spel.

Comment

Zelda, Paper Mario & Rayman är varvade redan

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X