Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Forever Blue Bug Fixed Version JPN Wii-Caravan

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Forever Blue Bug Fixed Version JPN Wii-Caravan

Måste bara säga att jag är helt tagen av detta spel(simulator)...

har ju själv ett 500 liters saltvatten akvarium och sen att i timmar bara simma runt på Wiit i samma miljö är helt otroligt.

Visst menyer och missions förstår jag knappt och så. men vem bryr sig
    Det är ju terapi på hög nivå!

Ett riktigt WOW spel enligt mig...

(Undra om det kommer som nån WiiTävling nån gång hehe)

Vaddå en akvarie-simulator typ?
    ha ha jag som trodde att fiskarna hade kort minne....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Nej det är en dyknings simulator....
      DU har uppdrag att göra i havet och kan simma omkring lite hur du vill för att klia fisk eller bara njuta av "landskapet"...

Helt ok spel enligt mig. Det går i ett sakta tempo och man slappnar av.... Terapi som sagt var....

Bjerlk

Comment

Då skall du prova dykning IRL :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Lite för få korallrev i närheten...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Då skall du prova dykning IRL :-)
            Ja dykning irl i fina vatten har jag alltid velat testa men jag har så grova aphjärne-reflexer så jag får panik av att bara ligga i badkaret under vattnet...
            --------------------------
            Nintendo:
            "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
            -----------------
            雙瞳 B-man i 1 och 0
            http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
              Ja dykning irl i fina vatten har jag alltid velat testa men jag har så grova aphjärne-reflexer så jag får panik av att bara ligga i badkaret under vattnet...
              Gå en prova på kurs, så skall du se att du egentligen inte har några problem. Så ses vi kanske på "grundkurs" djup 12 meter någonstans i sommar :-)
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X