Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bug i Mario Galaxy?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bug i Mario Galaxy?

Tänkte bara höra ifall någon har samma problem som mig.
    Det är så när jag startar ett sparat spel i Super Mario Galaxy så har enbart 4 p-ups oavsett hur många jag hade tidigare innan jag stängde av, givetvis så sparar jag innan.

Någon som stött på samma?
    Jag har spenderat mycket pengar på sprit, brudar och snabba bilar. Resten har jag slösat bort!

Är inte en bugg. Det är så det är bara....
    designat så... Är ju ganska lätt att få nya dock...

Comment

Prinsessan brukar ju iof skicka 1ups varje gång du spelar

Comment

Ha ha helt sjukt, jag hade tråkigt och satt och samlade extra-liv på min polares wii i typ 5 timmar, sen när han startade om var de borta...så sjukt...varför?
        --------------------------
        Nintendo:
        "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
        -----------------
        雙瞳 B-man i 1 och 0
        http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Som nämnts tidigare, för att spelet är designat så? Var likadant i Sunshine och Mario 64 också. No biggie..

Comment

Original inlägg av Kimball Visa Inlägg
            Som nämnts tidigare, för att spelet är designat så? Var likadant i Sunshine och Mario 64 också. No biggie..
            Seriöst, antingen så låter jag min wii stå på i två veckor eller så ger jag upp...
            Man behöver ju en bunt extra-liv på de svårare banorna och varje gång jag går och sover irl så måste jag juh börja samla liv igen nästa gång jag spelar så när jag väl samlat ihop en hög har jag börjat tröttna på spelet...
            Vilket ägg kom på att man inte skulle kunna spara sina extraliv när man savar?

hoppas det kommer nån patch eller fusk-disk som löser detta problem snart för det är juh sket-jobbigt...

mer vrickat ju mer jag tänker på det....
            Last edited by bmansweden; 2008-05-27, 23:37.
            --------------------------
            Nintendo:
            "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
            -----------------
            雙瞳 B-man i 1 och 0
            http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

hur farligt är de dock? Jag led aldrig av det i Mario 64, och det har man ju spenderat åtskilliga timmar åt.

Comment

finns ju några extraliv som ligger å väntar vid startplejset så bara hoppa förbi å hämta dom innan varje try om du håller på att bli game over :-)

Comment

Ha ha helt sjukt, jag hade tråkigt och satt och samlade extra-liv på min polares wii i typ 5 timmar, sen när han startade om var de borta...så sjukt...varför?
                  Av just den anledningen är det designat så, Jag har inte lidit någon gång av att man får starta med 4 extra liv. Det dräller in 1-up svampar hela tiden när man spelar tycker jag.
                  sigpic

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X