Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

No More Heroes utan blod i europe....

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• No More Heroes utan blod i europe....

asså kolla vad som kanske kommer att hända.....utan blod som i japanska versionen.......va fan e de me dom

http://gonintendo.com/?p=31103
    Karate e de bästa som finns

R.I.P Bruce Lee

Allt är tysklands fel :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Allt är tysklands fel :-)
      och BBFC..........hoppas nu bara usa versionen funkar på pal nurå

fast blodet gör inte så mkt iaf
      Karate e de bästa som finns

R.I.P Bruce Lee

Comment

Mycket skillnad blod gör egentligen... vad förmedlar det för budskap till unga? Det är ok att skjuta folk eller slå dem så länge det inte sprutar blod ur dem?

Comment

Hm jag läste om nån italiensk version som hade blodet med, (trotts att det är pal med)...
          har dock inte fått den att funka på min wii...
          Last edited by bmansweden; 2008-04-10, 17:25.
          --------------------------
          Nintendo:
          "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
          -----------------
          雙瞳 B-man i 1 och 0
          http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X