Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Argon Error Eject ......

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Argon Error Eject ......

Hej jag har nyligen köpt ett Wii med argon chip från er och när jag försöker starta Wii sports står det: An error has occured. Press the eject button and remove the disc, then turn the Wii console off and refer to the Wii Operations Manual for help troubleshooting

Vad ska jag göra?? Jag har fått Links Crossbow training när jag köpte en Wii Zapper och då funkade det (Jag har inte nått bränt spel än men jag kommer få snart

Om det bara är wiisports du har problem med så är det nog fel på den skivan. Repig?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nej jag fick det igår

Comment

Återkom när du testat lite fler skivor så vi vet vad som måste bytas.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nu funkar det =D

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X