Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nybörjar fråga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nybörjar fråga

Det är klart att det här är inte första gången nån ställer den här frågan. Har försökt söka men hittade inte det svaret jag ville.

Frågan är: är det riskfritt att uppdatera firmwaren på min WII konsol med Aragon+injectus från nintendo's över wireless dem senaste spelen jag försökt att spela kräver/ville så gärna uppdatera min konsol (Mario Kart, Iron Man)?

Phalangist

Ja, vi rekommenderar att man så ofta som möjligt uppdaterar via internet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack så mycket Hansi du är kungen..

Comment

Argon+Injectus update

Hej Hansi

Skulle du kunna vänligen svara på en till fråga?
        Var hittar jag senast uppdatering för min Argon+injectus och behövs det nån program så klart för att göra jobbet?

Phalangist

Comment

Original inlägg av phalangist Visa Inlägg
          Hej Hansi

Skulle du kunna vänligen svara på en till fråga?
          Var hittar jag senast uppdatering för min Argon+injectus och behövs det nån program så klart för att göra jobbet?

Phalangist
          Se tråden ovan din!
          ( Senaste info om ritningar och firmware )
          --------

Comment

Fan var den så nära

Tack KungBore....
            Då kan du snälla berätta åt mig hur jag ska göra och är det nån flash program man använder eller?

Phalangist

Comment

Min erfarenhet är att ALDRIG försöka laga nåt som inte är trasigt...
              Med andra ord, funkar inte nåt på din wii som det ska - Uppdatera....
              Funkar allt på din wii precis som det ska - Skit i att uppdatera...

Jag vet inte hur många gånger man försökt uppdatera pc-prylar som dvd-brännare osv å sen blir det bara skit....
              --------------------------
              Nintendo:
              "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
              -----------------
              雙瞳 B-man i 1 och 0
              http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X