Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DC2key, regioner?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DC2key, regioner?

Fick tag i ett wii moddat med dc2key, men vet inte speciellt mycket om chippet. Min erfarenhet än så länge är att alla PAL-backups funkar kanon, men har inte fått en enda NTSC att fungera... testa 5-6 olika.

Är DC2key regionsfritt, går det att göra några inställningar för att välja region eller hur fungerar det?

Jag löder inte själv men om det är det som krävs får jag väl skicka in det.

Skulle uppskatta lite hjälp o begripliga förklaringar

Det beror på hur installatören gjorde när chippet monterades.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Annars kan du ta och patcha spelen innan du bränner ut de, så slipper du öppna och meka i det. Sök på Regionfrii eller Wiigionfree.

Comment

Original inlägg av Phredreeke Visa Inlägg
        Annars kan du ta och patcha spelen innan du bränner ut de, så slipper du öppna och meka i det. Sök på Regionfrii eller Wiigionfree.
        Jo har börjat göra det, får inga vettiga svar från ******* (som chippat den). Tack för svar.

Comment

Du ska ha sladd L ditlödd samt brygga JP2 om du vill ha regfri.
          Jag gör aldrig regfri om inte kunden vill det(blir bara massa tjat om Dubbla Kanaler eller ännu värre ETT STORT VITT BOKSTÖD MED BLÅ LAMPA!!!).Regfri.......man måste veta vad man gör!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X