Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag kan inte bränna wii spel med min dator

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag kan inte bränna wii spel med min dator

Jag har en bärbar HP510, Men det funkar inte bränna wii spel med den.

Jag har provat att bränna i 8x eller 1x och 3x med verbatim och TDK skivor men ändå startar inte spelen, Skivan åker bara runt där inne och hackar sen kommer rutan upp att jag måste bryta strömmen i consolen.

Men kompisen bränner samma spel på sin dator då funkar det.

Intresseklubben antecknar att du har en gammal sliten pc med dålig dvdbrännare... beeep! Nästa i kön?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, ska du följa "how to" så använd som sagt verbatim dvd-r, bränn ut allt i imgburn i typ 2x hastighet...
      funkar inte detta byt brännare alt köp en extern brännare ELLER köp ny dator...
      hansi e kinkig för han inte fått nåt h¤¤d¤¤bb på länge...hoppas du lyckas med bränningarna tillslut

(gud så kodat meddelande va?) : )
      --------------------------
      Nintendo:
      "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
      -----------------
      雙瞳 B-man i 1 och 0
      http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X