Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

drivekey, kommer ni att ta in dessa?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• drivekey, kommer ni att ta in dessa?

Tjena PSXCARE!
    Lite lite impad av denna video http://www.youtube.com/watch?v=g6_Z4...layer_embedded
    Är det något som ni kommer plocka hem?

//Kim
    XBOX v 1.4
    X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash

Nintendo Wii
    WiiKey2

Riktigt najs chipp till wii utgivet av samma som gjorde wiikey:P
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Vad i helvete, kan det vara sant? Vad meningslöst det känns nu med alla argon och Wiikey1/2 man har lött in i en massa wii's...
      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
      Maxtor D-Max 200gig
      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Hansi kommer ni ta in dom?
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Ja om det inte kommer rapporter om att dom buggar för mycket. Men enda nackdelen verkar vara att dom klarar max 3x speed = några få spel får grafikbuggar pga för lång laddningstid.

När vi börjar få in d2-nothing wii:s så finns det ju inte så mycket alternativ att chippa dom med heller..
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

"När vi börjar få in d2-nothing wii:s så finns det ju inte så mycket alternativ att chippa dom med heller.."

Vad är d2-nothing wii:s ?

Comment

Inget sånt där d2a-d2b-d2c-d2e-d2e_dränkt_i_epoxy chip finns i driven överhuvudtaget...och eftersom det är det där d2*-chippet som "angrips" av alla tidigare typer av chip så finns det helt plötsligt inget att ansluta dessa chip till.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej.

Läste på drivekey.com att det är problem med W3-dioden, har ni modellen med X4-dioden?

Comment

Har inte hunnit kolla än. Men det blir bara problem om man har "fel" flatkabel i sin wii.

Comment

Har möjlighet att kolla detta vore jag tacksam.
                    Mvh
                    Henrik

Comment

Jag kollade några av våra chip i lager, alla hade "rätt" diod. Jag har instruerat personalen att kolla detta före leverans.

Comment

Kanon, tack.
                        Lägger en beställning bums.

Comment

Funkar perfekt, läser allt.
                          Tack för hjälpen.

Comment

Min läser backup spelen men ej orginal spel, har ställt in den på on/off men får error på originalspel, någon som vet vad detta beror på?

Comment

Japp tror att du fick ett av dom första drivekey dom hade problem att läsa orginal skivor, Bästa sättet är att byta ut chippet till ett nytt
                              ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X