Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NSMB uppdatering

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• NSMB uppdatering

Hej,

jag har ett DriveKey som inte klarar att köra NSMB. Kommer det uppdatering snart för oss med äldre DriveKey som fixar detta?

Man löste ju NSMB problemet ganska snabbt genom en ny version men det känns som man glömt bort oss som redan hade köpt chip och nu behöver en uppdatering.

mvh rogge

Sånt är livet ibland, jag har inte hört något själv om några uppdateringar för äldre chip nej.
    Det som skulle behövas är en uppdateringskabel/utrustning och en mjukvara för detta o det gör det inte.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Dom har ju snackat om att släppa en firmware och en jtag-kabel för flashning men det var länge sedan...verkar inte bli nåt...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej,

verkar ju inte helt kört ännu eller? Det har ju annonserats att Dkprog ska släppas snart. När man söker på Dkprog så får man upp en del sidor i Holland som verkar sälja denna redan. Har den släpps eller är det fejk som säljs? Kommer ni att ta hem denna?

/Rogge

Comment

Original inlägg av rogge75 Visa Inlägg
          Hej,

verkar ju inte helt kört ännu eller? Det har ju annonserats att Dkprog ska släppas snart. När man söker på Dkprog så får man upp en del sidor i Holland som verkar sälja denna redan. Har den släpps eller är det fejk som säljs? Kommer ni att ta hem denna?

/Rogge
          Det hörde vi för ett halvår sen minst och har inte hört något mer sen dess...
          Men såklart tar vi in dessa då det ligger oss till vinst at uppgradera äldre chipp som vi nu rear ut
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Har sett att DKprog säljs i Sverige nu, har ni fått in denna och lyckats uppdatera ett gammalt drivekey? Finns firmware version 2.1 på drivekey.com

Comment

Ahh, kollade efter dkprog för några veckor sedan, men då var det bara på gång men updaten hade precis släppts. Skall se i veckan om jag kan få hem några.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det låter kanon, hoppas det funkar bra.

Comment

Hur gick det? Fick ni tag på DKprog?

Comment

Våra DKprog kom faktiskt in idag, dom ligger brevid mig på bordet. Får se om vi hinner testa lite imorgon, men det skall inte vara några konstigheter.

Comment

Hej, har ni hunnit testa? Funkar chippet bra med uppdateringen?

Comment

Inga problem. Tog lite tid att flasha bara sade han som provade.

Comment

Kanon! kommer dkprog att finnas till försäljning till bra pris? Eller är det inskick av drivekey som gäller?

Comment

Original inlägg av rogge75 Visa Inlägg
                            Kanon! kommer dkprog att finnas till försäljning till bra pris? Eller är det inskick av drivekey som gäller?
                            Bara en miss att den inte ligger på hemsidan för köp, har för mig att den skall kosta runt 295:-

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X