Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - WiiKey

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Du ska ha 1 fil som heter *.wii

Har du många filer *.001, *.002
    måste du först packa upp dem med tex Winrar

Då ska du få en *.wii eller *.iso

Läs vad jag skrev tidigare........

hur svårt kan de va

Du kan inte köra unscrable på rar filerna....Vilket verkar vara det du försöker med

Comment

Är det någon som fått Cooking_Mama_USA_WII-SYNDiCATE att fungera? Jag har försökt med Verbatim -r, i1x. Spelet startar men efter ett tag (när man är färdig med första rätten) kommer det upp ett felmeddelande om att skivan inte gick att läsa. Är det någon som har haft bättre tur?

Comment

jag får damp snart jag gör exakt som det står men det blir bara can't open Rayman
        liksom jag har packat upp alla små filer till en rar fil alltså en rar ikon ska den bli så??? kan man inte ladda hem en fil som är packad ???? blir cp :S

Comment

Original inlägg av guchi Visa Inlägg
          jag får damp snart jag gör exakt som det står men det blir bara can't open Rayman
          liksom jag har packat upp alla små filer till en rar fil alltså en rar ikon ska den bli så??? kan man inte ladda hem en fil som är packad ???? blir cp :S
          om du packar upp en .rar fil så packa upp den med, om nödvändigt så gör om det igen tills .wii eller i.so filen är framme. å sluta tanka skräprellar ok?

Comment

då ska jag döpa filen till .wii lr .iso efter sig och sedan bränna ner det utan unscramblea den då???

Comment

vilken fil är det du menar? ber om ursäkt ifall jag var lite oklar innan (läste just min egen post ). jag menar att när du packar upp .rar filen och om du då får en ny .rar fil så packa upp den med. .rar ska aldrig döpas om utan enbart packas upp. om du i slutändan får fram en .wii fil så unscrambla den, blir det istället en .iso så bränn den bara rakt av. ifall du har en .nfo eller vettig .txt fil ihop med spelet du tankat så länka gärna till den här så jag får se hur det ser ut.

Comment

Ingen som kan förklara lite bra hur man updaterar sitt chip?

jag har ett Wiikey på en Wii pal-maskin, ska ladda ner Super Paper Mario, eftersom jag hört att det fungerar med Wiikey senaste uppdateringen. Så tänkte updatera det och vill då veta hur jag gör?..

Comment

Jag har fixat det, jag har hittat felet men jag tackar så mycket för hjälpen.
                  Equality var laddar du hem super paper mario?

Comment

Original inlägg av fahle Visa Inlägg
                    Är det någon som fått Cooking_Mama_USA_WII-SYNDiCATE att fungera? Jag har försökt med Verbatim -r, i1x. Spelet startar men efter ett tag (när man är färdig med första rätten) kommer det upp ett felmeddelande om att skivan inte gick att läsa. Är det någon som har haft bättre tur?

Funkar utmärkt här, kör klasse ohlssons printable dvd+r skivor brända i 6x.
                    Inga problem alls ännu i Cooking Mama, har nog lagat en 10-12 rätter.

Comment

• Original inlägg av guchi Visa Inlägg
                      Jag har fixat det, jag har hittat felet men jag tackar så mycket för hjälpen.
                      Equality var laddar du hem super paper mario?

Antar att han menar GC paper mario som finns på TPB eftersom uppgraderingen syftar till att öka GC compabiliteten.
                      Det nya Paper Mario till wii kommer vilken timme som helst och ska funka UTAN uppgradering.

Comment

• tor*entl*ech.org:
                        Super Paper Mario USA Wii-QwiiF
                        2007-04-10 08:26:58

Ska fungera klockrent:
                        http://wiki.gbatemp.net/index.php/Wi...atibility_List
                        Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
                        Wii - Wiinja Deluxe
                        NintendoDS - R4
                        Xbox - SmartXX - SOLD!
                        http://profile.mygamercard.net/crsan
                        http://www.minhembio.com/crsan

Comment

• Kolla den här tråden med ang super paper mario.

Avvakta gärna ett par dagar med att testa firmwareuppdateringen, så vi inte får onödigt många wii konsoller med problem ifall det är något som inte är stabilt...

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=29548
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• PaperMario funkar finfint med Pal Wiikey

Bränt på verbatim 6x

Comment

• Det funkar inte för alla enligt vad andra har skrivit så om man prompt ska köra spelet så läs på först. Läs bl.a. i andra tråden som Hansi länkade.

Det verkar som om man måste ha systemversion 2.1E minst för att du inte skall få en oanvändbar Wii!
                              Last edited by N!klas; 2007-04-11, 00:04.
                              1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

• Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
                                Det funkar inte för alla enligt vad andra har skrivit så om man prompt ska köra spelet så läs på först. Läs bl.a. i andra tråden som Hansi länkade.

Det verkar som om man måste ha systemversion 1.2E minst för att du inte skall få en oanvändbar Wii!
                                2.1E

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X