Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SSBM DVD5 Hjäälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SSBM DVD5 Hjäälp!

Hej. Jag tankade precis hem Super Smash Bros Brawl på 8 GB. Körde patchen så att man kan spela den på PAL. Sen tog jag unscrambler och gjorde filen till en 4 GB fil och kör patchen yttligare en gång. Nu när jag sätter i skivan i mitt Wii med 3.2E firmware vill den uppdatera. Ska jag bara låta det gå ?
    Händer det lika dant på 8 GB versionen? Att man ska uppdatera från den också? Vill väldigt gärna slippa att köpa en DL skiva.

Tack På Förhand!
    PSP Historik-2.00, 2.82(Köpte ett nytt spel och tänkt mig inte för -.-), 1.50 ,3.10 OE-A, 3.40 OE-A, 1.50(Fan semi-brickad psp xD), 3.40 OE-A sigpic

Har du kört regionfree/Brickblocker på den? I annat fall kommer du förmodligen bricka konsollen. Finns några bra trådar om hur du ska gå till väga på bästa sätt för att få igång det, Kika där först innan du gör något drastiskt.
    sigpic

Comment

Prövade att sätta i skivan iallafall Och det funkade. Körde patchen på 8GB filen sen använde jag unscrambler för att få ner den till 4GB och körde patchen yttligare en gång och sen brände jag ner den i 4X hastighet. Funkar felfritt men ibland blir det hemska lagg
      PSP Historik-2.00, 2.82(Köpte ett nytt spel och tänkt mig inte för -.-), 1.50 ,3.10 OE-A, 3.40 OE-A, 1.50(Fan semi-brickad psp xD), 3.40 OE-A sigpic

Comment

plocka ner wiierd-releasen av pal-versionen nu istället...å kosta på dig en dual-dvd-skiva snålis ! ; )
        --------------------------
        Nintendo:
        "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
        -----------------
        雙瞳 B-man i 1 och 0
        http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

yo finns ju inte alla som har brännare för dvd9 bman.. kosta på sig både en brännare för det och en dvd9 skiva skulle kosta (nästan) som original ssbb
          han kanske inte har allt teknik för att få in det på dvd9
          Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
          plocka ner wiierd-releasen av pal-versionen nu istället...å kosta på dig en dual-dvd-skiva snålis ! ; )

Comment

har du testat i meny och stänga av/på deflicken i spelet hur grafiken flyter/blir svagare/skarpare funkade i mitt ssbb usa så det flöt bra sen innan jag skaffade pal det flyter bra mitt pal i min pal konsoll..
            Original inlägg av leo93123 Visa Inlägg
            Prövade att sätta i skivan iallafall Och det funkade. Körde patchen på 8GB filen sen använde jag unscrambler för att få ner den till 4GB och körde patchen yttligare en gång och sen brände jag ner den i 4X hastighet. Funkar felfritt men ibland blir det hemska lagg

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X