Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byta språk med WGLP

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byta språk med WGLP

Jag har en japansk wii, 3.1 wiikey 1.9g.
    När jag kör Resident, eller house of the dead etc., så får jag japansk text trots att det är NTSC-u spel. Jag tänkte då köra WiiGameLanguagePacher, men då måste jag plocka ut "language delen" spel ISOn med hjälp av Trucha signer. Den i sin tur frågar när startar programmet efter ett "keyset". Å här tog min kunskap slut, är det något som har en förstålig förklaring på detta? eller är jag ute på för djup vatten nu....

Tror att det där är svårare än det låter, antar att spelen har flera olika filer som talar om var, hur och när texter och sånt ska användas och byter du bara ut en av dessa så blir sökvägarna osv galna så att det nyper på ett eller annat sätt...
    Men vaddå usa-spel byter väl inte till japanska texter?
    verkar vimsigt detta...
    plocka ner usa eller pal releaser på spelen, brickblocka dem och kör regionfrii och byt region då istället...
    borde juh funka, såvida du inte har 3.3 updaten på ditt wii
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X