Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

INGA spel jag bränner funkar! >(

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ja, jag tror lasern är pajad. Killen jag köpte av(beganad) sa att jag ska byta ut mitt wii mot en annan med wiikey.

Comment

Okej då är felet löst
      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Jag kör mycket på fujifilm dvd-r med, funkar som faaan
        --------------------------
        Nintendo:
        "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
        -----------------
        雙瞳 B-man i 1 och 0
        http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Comment

ja fujifilm dvd-r funkar bra i mitt wii stationär dator maxtor dvdrom brännare med senaste maskinvaran vissa brännare är kinkiga utan ny maskinvara vissa media är kinkiga beroende på hastighet och kvalitet och chippandet kan vara kinkigt åxå beroende på version i updatering lösa punkter i chippningen osv,

har prövat många media många brännare och många chipp updateringar
          för mig funkar det jag kör nu bäst det jag skriver om fuji och det och 1.9s till wiikey:et som sitter i..
          Ska inte 1.9g wiikey updatering och 1.9s ha mer skivkompabilitet än tidigare
          versioner eller är det buggit fler märken kompabiliteten den åxå nån som vet?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X