Var och hämtade mitt SSBB orginal nyss. Det fungerar inte :S Unable to read disc bara. Någon som vet vad man ska göra för att få det fungera? Hörde att USA hade samma problem och de avaktiverar sitt wiikey på ett grymt jobbigt sätt.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
SSBB orginal PAL på wiikey
Collapse
X
-
Du behöver 1.9s på ditt Wiikey den finns på www.wiikey.cn komihåg att ta Pal versionen av uppdateringen.
- Citat
- Flag
-
Kolla din anslutning.Original inlägg av jounan Visa Inläggokey.. jag laddade ner updaten.. brände den.. stoppade in den.. allt gick bra tills den sa nåt om att det var fel på mina connections. .och att jag skulle försöka senare.. que?
- Citat
- Flag
Comment
-
Inga problem. Men det stog ju ganska tydligt... Börjar bli ett mega Pro alltsåOriginal inlägg av jounan Visa InläggOOH! riiiiight.. jag har ingen wii uppkoppling atm O_O tack! ska fixa en ny sladd imorgon. då borde det funka! tack som F*n ^^
- Citat
- Flag
Comment
-
Wiikey 1.9s Update ska du använda. För att config 1.9s är bara så att man kan ändra i Wiikeys inställningar på 1.9s.Original inlägg av Leosr Visa Inläggär det Wiikey 1.9s Update (PAL) eller Config 1.9s (PAL) man ska köra?
eller båda kanske?
- Citat
- Flag
Comment
-
Har du ett Pal Wii? I så fall laddade du ner 1.9s Pal?Original inlägg av jounan Visa Inläggehm.. jag har fixat sladd och nät till mitt wii nu.. allt annat med internet funkar till wiit, men inte uppdateringen :/ vad är det då för fel?
- Citat
- Flag
Comment

Comment