Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mitt brawl funkar inte pga updatering

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

WiiBrickBlocker tar bort upptaderingarna , testa det ;p

Comment

Min Wii är 3.3 nu, ochippad. Köpte den för exakt två år sedan, LEH 105...

Har funderat på att chippa den nu, men har läst en del grejjs om att 3.3 sabbar för Wiikey, stämmer detta? Hur skulle det bli om jag chippade den nu? :S

Comment

Inga problem att chippa den, men du kan inte spela importerade spel eller göra vissa andra obskyra saker som jag inte har så stor koll på utan att nergradera först.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej!

Jag har råkat uppdatera min Wii till senaste ve. tror det är 3.3. Som de flesta vet slutar många brända lir att fungera då. Då letade jag upp den senaste uppdateringen till wiikey, 1.9s och visst fungerar det. Dock inte på ssbb! Tror jag dör!!!
          Nån som har något tips?
          PS! läste i nått inlägg att nån fått ssbb att fungera med wiikey 1.9s wii 3.3. HOW MAN?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X