Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Funderingar , Svara fort,tack!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Funderingar , Svara fort,tack!

Jag funderar lite innan jag tänker spendera 1000kr på chipningen.
    Men jag var ett sådant trogen fan av Nintendo så jag hade beställt ett Wii så jag fick det när det var nytt.
    Så jag har Serial Nummer ' LEH111xxxxxx ' Och då tänkte jag , ( Första modellen eller typen tror jag )

Fungerar WiiKey 2 på min modell av Wii?

Svara fort , tack
    Last edited by DrakOun; 2008-12-06, 12:27.

WiiKey2 funkar på alla modeller av Wii.

Jocke

Comment

Original inlägg av Joukko Visa Inlägg
      WiiKey2 funkar på alla modeller av Wii.

Jocke
      Tack jävligt mycket , men ska ringa idag eller imorgon.
      Så måste fråga samma fråga igen, och om jag skickar det nu , när får jag det Tack så mycket iallafall ^^

Comment

Nu kommer det börja bli väntetider på att få sin wii chippad, vi fick in så mycket beställningar av wiikonsoller i helgen att jag fick sätta i en ny etikettbunt i paketlappskrivaren innan jag tryckte på print orders...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Nu kommer det börja bli väntetider på att få sin wii chippad, vi fick in så mycket beställningar av wiikonsoller i helgen att jag fick sätta i en ny etikettbunt i paketlappskrivaren innan jag tryckte på print orders...

Hahaha , Men jag ska ta det lugnt och vänta efter jul med chipningen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X