Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rabatt vid omchippning till Wiikey2?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rabatt vid omchippning till Wiikey2?

Precis som rubriken lyder, finns det möjlighet att få rabatt om man redan chippat sitt wii tidigare hos psxcare?

Anledningen till att jag ev. måste chippa om det är pga av problemen ni kan läsa här: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35868

Jag brukar hänvisa till blomsterhandlaren runt hörnet när kunder börjar fråga om rabatter eller andra trädgårdsrelaterade ämnen...

Tror inte att det hjälper att byta chip, wiikey brukar vara ett av de trevligare chippen att ha i gamla wii upp till och med d2b chipset.

Kom in till butiken så lägger vi in senaste updaten till ditt wikeychip om du inte orkar göra det själv, det är bara att hämta 1.9S har jag för mig den heter från www.wiikey.cn
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hehe bra svar där.

Jag har den senaste uppdateringen till chippet men problemen kvarstår med mariospelen, väldigt underligt då jag kunnat spela dessa innan med 1.9g.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X