Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiikey firmware check

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wiikey firmware check

Kan man se någonstans vad man har för firmware på sitt Wiikey2?

Är ny på Wii fronten men med chip i (köpt från psxcare för 2dagar sedan) så är det en väldigt intressant konsol. Hoppas bara Nintendo släpper lite fler AAA titlar.

Fixade 1.9S updaten men den funkar inte att lägga in, står no connection. Vad är det för firmware från början när man köper en Wii med Wiikey Hansi (köpt 18/5-09)?

Comment

Hmm.. Är du säker på att det inte är WiiKey2 som sitter i den eller?

Comment

Jo det är ett Wiikey2 men är den redan uppdaterad?

Comment

Så vitt jag vet har det inte kommit nyare firmware än den som vi fick i chippen vid leverans :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok då är det ju svårt att uppgradera. Tack för svaret Hansi.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X