Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiikey 2 Hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ni fixade den

Eller ja, ni satte in Wiikey2 sen vet jag inte om ni smög runt mer där men det tror jag inte:P

Comment

Att vi monterade i Wiikey2 betyder inte att vi även softmoddade den, du bör ta reda på VEM som softmoddade din WII, det vill säga vem som installerade HBC och det andra...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jahaaa men HBC, Gecko och emulatorerna och så gjorde jag

Comment

Ok, well då antar jag att du inte har installerat någon CIOS (Custom IOS) det är troligen därför det inte fungerar för dig, och du har antagligen inte tagit bort stubb IOS:arna... därav kontrollen slutar reagera...

Har du MSN eller kan du joina oss på IRC; irc.efnet.org kanalen #psxcare ?
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Heh yeah i guess? Så...hur...fixar jag detta? Är det jättekomplicerat? (Tänk gärna på att som jag nämnde förut så är inte jag så kunnig på sånt här.)

Jag har msn föressten ej IRC.

Comment

det är ganska enkelt, lägg till mig på msn så kan jag hälpa dig i real-tid... ge dig filerna du behöver och tala om för dig hur du ska göra... exakt... min msn hittar du på min profil
              Google is your friend!

Comment

Allrighty! addade dig precis

Comment

Det dyker inte upp att du lagt till mig, vad är din adress? du kan skicka den till mig i ett mail om du vill (via länken på min hemsida)
                  Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X