Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

[PAL] Unable to read disc - DVD +R

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tack, men det hade jag också långt innan jag fick problemet med de nya DVD +R skivorna...?

Comment

Original inlägg av Muzzle Visa Inlägg
      Tack, men det hade jag också långt innan jag fick problemet med de nya DVD +R skivorna...?
      Tänk om hela systemet, Du skall INTE köra DVD+R och du kanske skall uppdatera din dator lite
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Ok, men jag har ingen större lust att köpa en ny brännare om det är så att mitt Wii inte sväljer det. Om det är PSX som som chippat borde de väl kunna hjälpa mig att kolla så att det funkar med en DVD-R med en av deras brännare...?

Comment

Original inlägg av Muzzle Visa Inlägg
          Ok, men jag har ingen större lust att köpa en ny brännare om det är så att mitt Wii inte sväljer det. Om det är PSX som som chippat borde de väl kunna hjälpa mig att kolla så att det funkar med en DVD-R med en av deras brännare...?
          Om vi moddat din konsol kan du ge dig på att vi både testat den med orginalspel innan vi moddat den för att se så maskinen fungerar, dumt o modda trasiga saker tycker vi.
          Samt testat den med våra DVD-R VERBATIM skivor efteråt, och anledningen till var för vi inte testar med DVD+R är just för att vi vet av erfarenhet att dessa suger.
          Därför rekommenderar vi bara bra märken och korrekta sätt att bränna saker på och med.

Och nej vi kontrollbränner inte dina filer med våra brännare.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Ok, så om jag läser mellan raderna: Skaffa en ny brännare så ska det funka med Verbatim dvd-r.

Eller?

Comment

på ett ungefär ja
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Eller fungerar det inte med befintlig brännare till o med efter en Firmwareuppdatering på brännaren och kvalitetsskivor som Verbatim DVD-R så köp ny dator eller börja med att uppgradera din brännare till en ny för att spara en slant.

Grundregeln är att om du har en +2år gammal brännare har den nog gjort sitt.
                Personligen byter jag brännare varje år o låter mina gamla gå i arv till mina äldre datorer... Jag upplever sällan problem om inte aldrig. Sen byter jag ut min huvud dator minst vart tredje/fjärde år också.

Brännare + Media är Färskvara, Datorer har lite längre bäst före datum om man köper något som är bättre än bra.
                Last edited by Pendragon; 2010-04-16, 11:45.
                / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X