Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiikey 1 UPPDATERING 1.99 BETA NSMB !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Testade NSMB och det fungerade finfint. Sen uppdaterade jag till 4.3E och nu får jag upp "unable to read disc" i disc channel.

SMG2 fungerar men inte NSMB, går det att åtgärda? har 1.99 wiikey1

Comment

Fungerade spelet innan du uppdaterade? Vad hade du för systemversion tidigare? är spelet PAL eller NTSC?
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        Fungerade spelet innan du uppdaterade? Vad hade du för systemversion tidigare? är spelet PAL eller NTSC?
        Ja det fungerade innan, men då fungerade inte SMG2. Då uppdaterade jag och så fungerar SMG2 men inte NSMB.

Hade 4.1E innan om jag inte missminner mig. Ison var i PAL

Comment

Vilken är den lägsta version på WiiKey1 man måste ha för att kunna installera 4.2E utan att bricka WiiKey?
          Lego Harry Potter vill uppgradera men jag vet inte till vad, nån som har en aning?

/Fraggel

Comment

https://gbatemp.net/threads/is-wiike...ewhere.363071/

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X