Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

wiikey 2 lego harry potter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• wiikey 2 lego harry potter

hej alla somriga spel pojkar. har precis fixat ut lego harry potter och nya mario galaxy 2 PAL (kollat att det e pal) och stoppar in det i wiit ( som har wiikey 1.3) då står det uppdatering krävs men när jag försöker uppdatera så funkar det inte ! kan inte spela de spelen nu/ nån som vet vad som e felet / mvh Felix

Vad har du för systemmjukvara på din konsoll? 4.1? 4.2?

är spelen "scrubbade" (brukar stå Scrubbed i titeln)?
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Hej, har samma problem här, har wii key men osäker på version mm, som glad amatör, vet ej ens hur jag får fram min version av sw jag har. Vad innebär det om de är scrubbade, är det safe att köra uppdateringen på de spelen om de är det?

Comment

Original inlägg av DrGixxer Visa Inlägg
        Hej, har samma problem här, har wii key men osäker på version mm, som glad amatör, vet ej ens hur jag får fram min version av sw jag har. Vad innebär det om de är scrubbade, är det safe att köra uppdateringen på de spelen om de är det?
        Scrubbed = man tar bort systemupdate och whitespace

Du ser system versionen genom att gå in på system settings och kolla uppe i högra hörnet

Det är safe att köra uppdateringar från PAL regionen om du har en maskin köpt i Europa... eller som är PAL... annars får du köra uppdateringar från spel som kommer från samma region som konsollen är tillverkad i...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X