Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp, System Update

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp, System Update

Hej, har har ett cpippat wii som jag har köpt av psxcare med wiiwiikey2, nu är det så att jag har inte använt det på över ett år och när jag nu kopplar in det och försöker använda lite ny spel så som tex Just Dance 2 så står det "Wii system update" Vågar jag köra det direkt från den skivan eller ska jag hämta ner någon uppdatering från nätet och iså fall vilken ??

tacksam om någon har ett snabbt svar

Vill du vara säker på att du har rätt uppdatering för din konsoll, och den senaste ställer du in din wii att gå ut på internet, och där köra en uppdatering

Om spelet är av Region PAL eller EUR är det inga problem att uppdatera om det är samma region på konsollen (vad jag förstår köpte du konsollen av oss på PSXCare också? isåfall är det en PAL maskin)

*edit:*

Jag förutsätter att du inte har softmoddat din wii också? (Du har ingen kanal som heter Hombrew Channel)? har du det är det lite mer komplicerat...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack

kanon, du har verkligen räddat min dag. Det funkade alldeles utmärkt.

Tack så väldigt mycket!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X