Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii chippat med Wiikey, softmodda?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wii chippat med Wiikey, softmodda?

Har ett Wii som inte använts på länge, chippat med ett Wiikey. Funderar nu på vad man ska göra för att få denna Wii med i matchen igen, ska jag slita ut chippet och softmodda? Låta chippet vara? Vad är bäst egentligen? Vore ju skönt om man kunde låta chippet sitta kvar, minns att det var lite smådrygt att installera, så det lär väl vara lika smådrygt att ta bort det.

Softmodda :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Softmodda :-)

Ja det lutar åt det. Men frågan är vad jag gör med chippet, kan bara låta det sitta kvar och sedan softmodda? Vad finns det för fördelar/nackdelar med det isf?

Comment

Låt chippet sitta kvar, finns inga nackdelar med det.
        3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X