Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem efter update

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem efter update

Denna fråga har säkert ställts massa gånger, men hittar inte riktigt något bra svar.

Har ett wii med wiikey2, dottern råkade uppdatera den när hon lånade ett spel av en kompis, Disney Epic Mickey, tror jag det var. Det som då hände var att regionsfriheten försvann + att min homebrew channel mm inte går att använda.

Hur ska jag göra för återställa mitt wii eller uppdatera det så det funkar igen?

//Tobbe

installera om homebrew channel + custom ios
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Är inte homebrew blockad? Hur instalerar man om costum ios?

Är inte helt haj på detta så länka gärna till någon guide eller sida där jag hittar det som ska instaleras

Comment

Original inlägg av Tobbo Visa Inlägg
        Är inte homebrew blockad? Hur instalerar man om costum ios?

Är inte helt haj på detta så länka gärna till någon guide eller sida där jag hittar det som ska instaleras
        Om inte nintendo släppt en ny update i dagarna så är det inte blockerat afaik...

Custom ios... ladda hem Modmii och följ instruktionerna så får du en hyffsad guide som är up-to-date, det går även att söka på riger på andra forum så har han skrivit en bra guide, eller så lämnar du in den till oss på PSXCare och får det fixat åt dig
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Aight, ska nog lösa sig _=)

Finns det något annat sätt och instalera homebrew än varianten med indiana jones spelet?

Comment

Original inlägg av Tobbo Visa Inlägg
            Aight, ska nog lösa sig _=)

Finns det något annat sätt och instalera homebrew än varianten med indiana jones spelet?
            letterbomb
            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X