Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

WiiKey2 eller system uppdatering problem !?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• WiiKey2 eller system uppdatering problem !?

Hallå !!
    Är ny här i "WiiDjungeln" & har köpt ett med WiiKey2 chip !!
    Stoppade i Tiger Woods PGA Tour 12 (brännt) och det ville då att jag skulle System uppdatera (har och hade Ver4.3E) vilket jag gjorde =ingen skilnad
    Uppdaterade då Chippet från 1.1 till 1.3 & startade om men samma fel kvarstår då jag stoppar i skivan
    Andra spel funkar ..
    Så vad är felet !?
    MVH

Original inlägg av RogAnd Visa Inlägg
    Hallå !!
    Är ny här i "WiiDjungeln" & har köpt ett med WiiKey2 chip !!
    Stoppade i Tiger Woods PGA Tour 12 (brännt) och det ville då att jag skulle System uppdatera (har och hade Ver4.3E) vilket jag gjorde =ingen skilnad
    Uppdaterade då Chippet från 1.1 till 1.3 & startade om men samma fel kvarstår då jag stoppar i skivan
    Andra spel funkar ..
    Så vad är felet !?
    MVH
    Du saknar någon IOS version, att du har 4.3x betyder inte att du har allt det senaste, bara testa att uppdatera är spelet från PAL regionen är det inga som helst problem att uppdatera
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Uppdaterade med skivan igen i morse o då funkade det utan problem .. Även Ice Age 4 drift hoppade igång !!
      Bugar o bockar för support & en bra sida..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X