Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiikey 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Wiikey 2

Hej. Köpte ett Wii av er för ca 3 år sedan tror jag det är. Med Wiikee 2 installerat. Jag har för mig att från början kunde jag spela NTSC på den, men nu fungerar det inte. eller är det bara Pal som fungerar? Upplever att fler och fler spel inte fungerar på det, även Pal spel. "Disc cant be read", eller "an error has occurred" uppstår på allt fler nya spel. Har ni någon idè? Kan man fortfarande ladda ner update 1.3? länken fungerar inte. Fast jag ganska så säker att den är installerad.
    Last edited by jimman76; 2013-03-21, 20:52.

Disc can't be read kan vara problem med lasern, men har du uppdaterat till senaste system menyn slutar regionsfriheten med chip funka tyvärr, då får man köra med HBC och t.ex. Gecko för att få igång spelen...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X