Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii tävling #3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Visst att det är major off topic men men hoppas ni tar det :P
    Bytte bort mitt Sonic som man kunde spela multiplayer på med Tails mot ett äldre Sonic
    Semsta bytet jag har gjort :P

Comment

Orkar ine skappa ett nytt konto åt mig.. gär är mitt resultar:
      http://static.pici.se/pictures/wsuaZHKZw.jpg
      //jaccees syrra

Comment

Original inlägg av jaccee Visa Inlägg
        Orkar ine skappa ett nytt konto åt mig.. gär är mitt resultar:
        http://static.pici.se/pictures/wsuaZHKZw.jpg
        //jaccees syrra
        Inte för att jag inte tror på dig, men det känns fel att lägga till ett till resultat åt nån annan.
        Jag tänker så att de sprakar för att lösa dedär, om nån har lust att hjälpa till så är ni välkommen.
        Men när nån säger att det är min systers highscore och tittar man på bilden så är de en gubbe som heter jaccee, och för mig är det konstigt att din syster inte skapar en egen gubbe.

För det är ganska lätt att man spelar själv och säga att det är min mamma som har resultatet för att minska konkurrensen.

Men som sagt jag vill gärna ha andras åsikter om saken.

Comment

Original inlägg av glericus Visa Inlägg
          Inte för att jag inte tror på dig, men det känns fel att lägga till ett till resultat åt nån annan.
          Jag tänker så att de sprakar för att lösa dedär, om nån har lust att hjälpa till så är ni välkommen.
          Men när nån säger att det är min systers highscore och tittar man på bilden så är de en gubbe som heter jaccee, och för mig är det konstigt att din syster inte skapar en egen gubbe.

För det är ganska lätt att man spelar själv och säga att det är min mamma som har resultatet för att minska konkurrensen.

Men som sagt jag vill gärna ha andras åsikter om saken.

Fast det är ju lika lätt att göra en ny gubbe samt nytt login för att få bort konkurrans så. bara spara på sitt näst bästa hela tiden och inte posta förrns i slutet så kan man ju ta hem alla placeringar. men men... Jag tycker vi ska ta och försöka lita på varandra. Om nån vill jävlas. Så låt den göra det. Orkar man så... Men som du sagt innan. Kommer du på fusk så avstängning från blivade tävlingar, räcker väll?

Visst ska vi som är så ärliga *cough* lita på varandra. Jag menar, vi tankar ju inte saker från internet eller kör med chippade konsoller...

Comment

Skämt eller?

inte för att jag bryr mig om en RGB kabel, om något ska lottas ut så är det väl en komponentkabel...

men fuska, de gillar jag inte!!

Comment

Självklart var det med satir... Men fuska går ju inte alltid att kolla och jag tycker vi ska kunna lita på varandra....

Eller hur?

Comment

Klart man ska kunna lita på varandra, det håller jag med om.
                Det är bara den som fuskar som förlorar på det i längden.
                Dvs som ni sa, tävlings-ban, sen kommer det att folk håller sig undan från
                personen x.

Comment

hmm.. min syster har ju ingen changs att vinna ändå så.. för mig spelar det ingen roll. gör som du vill glericus.

Comment

Min slutliga dom lyder som följande...

jaccee, Bjerik & djstiv får i nästa tävling tävla internt om priset.
                    Enligt min bedömning så tycker jag det är orättvist mot djstiv att inte vara med att tävla om priset. på grund av att jaccees syster som postar samma dag som deadline är i andra del tävlingen.

Tycker ändå vi borde lura lite på hur vi kan förbättra reglerna.
                    Några av mina förslag är..

Man får bara delta i andra tävlingen om man var med i första.
                    eller kanske att man måste lägga in minst ett resutat 2 dagar innan deadline för att få lägga in nått på dom två dagarna.

Men det är inget jag kommer att lägga till bara sådär och tro att fusket försvinner. men arbeta fram lite regler eftersom kan ju inte vara så tokigt.
                    De jag sträva efter är att det inte ska behöva vara några priser i tävlingen att man gör de för skoj.
                    För vill man verkligen fuska så finns det alltid genvägar, men regler som jag just sa kan vara bra för det roliga i tävlingen att man "tvingar" fram lite resultat så att man får ny mål att nå.

jaccees syster är mycket väl välkommen att tävla, men för att inte skapa mer missförstånd så skulle jag vilja att hon använder sin egna mii och skapar ett konto på PSXCare.

Hoppas de kommer att få bra framöver med tävlingen så jag inte tvingas lägga ner den p.g.a folk missköter.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X