Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Wii Tävling #4
Collapse
X
-
Boogie Flest poäng till en viss låt
Cooking Mama Bästa poäng för recept nr.X
Metal Slug Antohlogy Minst continues
Trauma Center Second Opinion Bästa tiden för operation nr.X
P.s Finns Carnival Games ute i Europa dvs ute i butik och andra ställen som PAL?
- Citat
- Flag
Comment
-
Wii Sports har ett träningsläge (Symbolen av en hantel) I undermenyn där finns ett gäng sätt att träna på. Om du tar den under golfen (Måste klara första för att låsa upp den undre) så finns en som heter Hitting the green...
den är denna deltävlingens spel. 10 slag att komma så nära (eller i) hålet som det bara går. Stannar du inte på greenen får du 30 straff meter. Annars får du poäng efter hur långt från pinnen du kom...
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej tack för en bra beskrivning!Original inlägg av Bjerlk Visa InläggWii Sports har ett träningsläge (Symbolen av en hantel) I undermenyn där finns ett gäng sätt att träna på. Om du tar den under golfen (Måste klara första för att låsa upp den undre) så finns en som heter Hitting the green...
den är denna deltävlingens spel. 10 slag att komma så nära (eller i) hålet som det bara går. Stannar du inte på greenen får du 30 straff meter. Annars får du poäng efter hur långt från pinnen du kom...
Nu ska det slås rekord
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Bjerlk Visa InläggÄrdet ingen annan som tävlar än jag?
Eller har jag för bra score?
Eller väntar ni till sista timmen?
Eller spelar jag fel spel?
När jag får tillbaka min wii skall du (förhoppningsvis) få lite pisk
- Citat
- Flag
Comment

Comment