Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

det här ser konstig ut..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• det här ser konstig ut..

kanske ska va så?

bild är bifogad.
    Attached Files

Jag tänkte försöka göra förstasidan lite kortare genom att lägga mindre populära delar av forumet i en undermeny.

Med defaultskinnet ser det inte så snyggt ut, men det spar plats.

Jag håller på och testar olika skins, sedan skall jag försöka hitta ett snyggare sätt att göra det på.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nu ser det väl bättre ut?
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jepp..

men jävla irriterande att få en email så fort nån svara på ett topic

Comment

Det går att stänga av, innan du sparar det du skrivit så ta bort krysset ur rutan

"Email Notification: emails sent to you whenever someone replies. Only registered users are eligible."

Och går du in i "User cp" (user control panel) kan du stänga av de "subscriptions" du redan råkat ut för.

Du kan sedan klick på "Edit options" och sätta "Use 'Email Notification' by default?" till No.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X