Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

det här fick mig att skratta lite..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• det här fick mig att skratta lite..

jaja.. jag vet att det är på engelska.. men det står

"User CP"

CP hahahaha

hansi.. skicka mig meny bilderna, så kan jag ändra till svenska om du vill

Då får du översätta rubbet, och det lär ju vara ett par dagars jobb :-)

...som sedan skall göras om så fort 3.0 släpps...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hehe..

jag tänkte på bilder längst upp... men jag kan bara ladda ner "mover over" bilderna.

Comment

Det är allt-eller-inget som gäller :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hårda bud

ok.. men lova att inte ändra på allt sen då efter allt mitt slit-och-svett

men ta och skicka till payam001@spray.se jag har större plats där.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X