Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Synpunkter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Synpunkter

Tjenis.

Med tanke på att den mesta aktiviteten i forumet rör Xbox, borde det inte vara bättre att "flytta upp" den sektionen? Som det är nu så är det lite jobb att scrolla ner till Xbox-delen som ligger rätt långt ner på sidan, och vad jag kan se så är det rätt tunnt med nya inlägg i playstation/ps2-delen...bara en tanke.

Liknande gäller för själva inläggen, tidigare fanns det ju ingen "ram" runt varje inlägg som det gör nu, vilket gör avståndet mellan varje inlägg längre. Det gör att varje tråd blir längre, dvs. att man måste scrolla upp och ner betydligt mer än tidigare för att se alla inlägg. Det kanske går att minska storleken på "ramen" eller ta bort den helt?

I övrigt ett jättebra forum, tack!
    -peace on urth-

Jag håller med i fråga om xbox-avdelningen, kommer nog flytta upp den över Playstation.

Det finns alternativa "skins" till forumet installerade, prova att klicka på "User Cp" högst upp, sedan "Edit Options", sedan ändrar du "Style Set". Tar du t.ex. "Default" så får du det utseende som forumet har vid installation, vilket är lite mindre utsmyckat.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Mycket bra Hansi att du flyttade upp xbox sektionen. Skönt och slippa scrolla

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X