Jag köpte EMS USB 2 från psxcare och när jag ska spela MGS2 till Pc med ps kontroll (både analog och icke analog) så får spelet för sej att styrkorset är nertryck så den bläddrar ner i menyerna och när man spelar så kan man inte göra mycket annat än att kolla på då man springer neråt, vet nån hur jag kan lösa detta?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
PS - PC problem
Collapse
X
-
Hur beter den sig i windows kontrollpanelen då?
Där kan du testa hur alla knappar fungerar.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Du får gärna returnera den om du vill testa ett annat exemplar.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment