Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med att hitta Power SW och Reset SW, HJÄLP!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med att hitta Power SW och Reset SW, HJÄLP!!

Hejsans!

Jag håller på och bygger en ny dator och det finns två sladdar jag inte vet vart jag ska sätta.

Ena är Power SW (två hål), samt två andra Reset SW två hål det med. Jag har verkligen letat igenom på moderkortet (ASRock 3N78D) och igenom manualen och där hittar jag inget om Reset SW eller Power SW någonstans.
    Här är även länk till moder kortet: http://www.inet.se/artikel/1901918/asrock-3n78d

Mitt chassi är Cooler Master Elite 310, Svart/Silver.
    Länk till Chassit: http://www.inet.se/artikel/6901297/c...0-svart-silver

Skulle gärna uppskatta all hjälp jag kan få!

1. Prova läs din manual igen, du skall ha en skiss på alla komponenter på moderkortet samt vad som kopplas vart där, om inte begär en sådan av de som sålde kortet åt dig.
    2. Gå in på moderkoetstillverkarens hemsida o mata in moderkortets modellnummer o sök efter en lämplig .pdf som beskriver det du söker

Det är väl mina tips om de inte lagt ett sådant sokument på en DVD skiva med drivrutiner med mer... Sätt isf den i en dator som redan fungerar o kika
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X