Det låter i mina öron som att du hittat något som är utmärkt på kortet men som fattas... det är ganska vanligt faktiskt, tillverkarna brukar göra ett kretskort som dom sedan använder till flera olika modeller, vissa modeller saknar komponenter som är utritade, det kan man även se på 360 moderkort och lite överallt faktiskt... man har sällan eller aldrig ett unikt kort som är till endast 1 modell av något, man brukar göra en som passar till flera olika modeller sedan har man bara olika komponenter på för olika funktioner...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Power sw vart sitta?
Collapse
X
-
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
-
så det är inget fel då?Original inlägg av Swizzy Visa InläggDet låter i mina öron som att du hittat något som är utmärkt på kortet men som fattas... det är ganska vanligt faktiskt, tillverkarna brukar göra ett kretskort som dom sedan använder till flera olika modeller, vissa modeller saknar komponenter som är utritade, det kan man även se på 360 moderkort och lite överallt faktiskt... man har sällan eller aldrig ett unikt kort som är till endast 1 modell av något, man brukar göra en som passar till flera olika modeller sedan har man bara olika komponenter på för olika funktioner...
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, det är inget fel... det ska dessutom till ganska mycket för att komponenterna ska lossna
om någon komponent på moderkortet ser ut att sitta lite utanför kan det vara problemet...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Har du inte fått igång skrotet ännu ???
Släng köp nytt
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Haha nee :/Original inlägg av Pendragon Visa InläggHar du inte fått igång skrotet ännu ???
Släng köp nytt
- Citat
- Flag
Comment

Comment