Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Börjar bli löjligt!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ja konsoler har man lika många som kalsonger i gaderober & där trängs dom ihop rätt bra . Xbox 360 köper man igen när dom byggt in HD-DVDn i boxen vilket kommer att ske nästa år efter PS3 lanseringen tror jag iaf. PS sålde min 360 3-4 dagar efterköp & tjänade en hacka på det åxå dom var slut i butik
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag lär plocka hem en 360 å lira på igen när nya moto gp m.fl. kul spel släpps. Bryr mig inte så mycket om HD DVD, men när det släpps så lär man ju bli beroende som vanligt...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

MS har sagt att dom inte kommer att bygga in HD-DVDn. Men det har man ju sett FÖR många ggr förut. Säger en sak och gör en annan...

Comment

klart dom gör om hd-dvd "vinner" över blu-ray.

Men jag tror ingen vinner. Ha filmer på skiva är inte framtiden....

jag har mina på hårddisk
          Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Så då går man och hyr en hårddisk en regnig lördagkväll...
            "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
            Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Jag tror inte man kommer ha filmerna hemma. Man streamar när man vill se istället...

Comment

Kanske det... Då blir det ju också svårare med digital avbildning utav upphovsrätts skyddade verk...
                "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                Maxtor D-Max 200gig
                v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av ktd
                  Nalle Puh: Jo men det är ju billigare i USA!
                  Men om maskinen är knas redan när man får den kan det bli en mycket dyr affär, tyvärr händer det rätt ofta, för att inte tala om väntetider dom har för att fixa grejerna.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X