Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ps3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ps3

Eftersom ps3:an är försenad till mars 2007 med pal-maskinen.
    Då undrar jag om psxcare kommer att köpa in amerikanska ps3r.
    Har hört att den amerikanska versionen skall vara regionsfri när det gäller spel.Och då kvittar det ju om det är en pal eller ntsc version.
    Kommer man att kunna importera sin konsol i november??

Finns nog inte en sportmössa att vi får tag på en usa konsoll i år, det lär vara duktig brist på dom i början.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ett skämt

verkar som ps 3 o sony håller tunt med vad dom lovar
      t.e

Comment

ett skämt

verkar som ps 3 o sony håller tunt med vad dom lovar
        t.e

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Finns nog inte en sportmössa att vi får tag på en usa konsoll i år, det lär vara duktig brist på dom i början.

hhe jag kan förse dig med japanska ps3 om du vill.....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X