Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

frågor till er som importerat en ps3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• frågor till er som importerat en ps3

skulle ni kunna besvara ett par frågor ?

1. behövs en stepdown converter för strömmen eller nätdelen är switchad ?

2. hur är det med spelen ? är dom regions fria som pspn ?

3. online funktionen är den låst till respektive region dvs en amerikansk maskin kommer bara åt amerikanska sevrar etc ? eller det kanske beror på spelet ?

skulle uppskatta om ni kunde besvara dessa frågor asap
    --Dominion--

Om du läser "Ps3 testad och klar" tråden så finner du en del svar...

Comment

Japp, finns inget att tillägga här
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Svara på fler frågor?

Är det någon som har testat ps3:an som kan tala om för mig om det går att lägga in film och kanske spel på den medföljande hårddisken, som går att använda på konsollen, precis som det gick med ett chippat x-box med hårddisk.

/markus

Comment

Du kan lägga in film (i rätt format som Ps3 stöder) men inga spel så klart.
          Ps3an är inte hackad ännu och det kommer nog dröja ett tag om dom inte kommer på nått sätt att boota spel via Linux men tvivlar på det...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X