Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Amerikanskt Impoterat PS3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Någon som känner att de har lust lite att utveckla angående strömmen? Det är det enda jag inte har fått hands-down svar på. Hur funkar det? Vad behöver jag?

Comment

Amerikansk PS3

Jag köpte en PS3 i New York för två månader sedan. Bytte bara ut strömkabeln mot en vanlig data-strömkabel. Sen har allt funkat perfekt! Inga tecken på att något inte skulle vara som det skall.

Uppdateringar via internet av PS3:n har varit problemfria, även online-spelandet funkar perfekt (svenska och amerikanska spel). Har köpt två spel här i Sverige (Resistance falll of man och Ultimate alliance) vilka har fungerat problemfritt.
      Den enda nackdelen är att PAL-filmer ej fungerar.
      OBS! dock att PS3 är tullpliktig. Om man skyltar med den när man passerar tullen så får man räkna med att få betala tull.

Comment

Hej. Jag har köpt ett beg ps3 60 GB som är från USA. Min fråga är hur gör jag så jag kan spela gamla ps2 spel på den ?
        det står något om region. att den ej kan läsa skivan. Men jag har bara testat 1 skiva jag får väl testa fler spel.
        Last edited by taveners; 2009-04-13, 16:50.

Comment

Original inlägg av taveners Visa Inlägg
          Hej. Jag har köpt ett beg ps3 som är från USA. Min fråga är hur gör jag så jag kan spela gamla ps2 spel på den ?
          Det är bara 40gb PS3'n som har den funktionen om jag inte minns helt fel, och då sätter du helt enkelt bara in skivan så ska det gå igång automatiskt...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X