Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ps3 har inte sålt så mycket

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ps3 har inte sålt så mycket

som man räknat med har jag läst lite runt omkring på nätet..och det finns fortfarande massa sidor kvar här i sweden och köpa sin ps3a på den 23e mars.
    så jag tror inte det kommer att bli nån större brist på dom.

har en 360 med mera.men hur kommer online live delen vara till ps3 nån som vet ?

synd bara att det kommer så mycket nya old games..till alla konsoller det är trist. tekken 25 kommer väll med om några år.likaså fifa och nhl..urtjatad så in i hel****.

köper nog en ps3 trots allt enbart för formula one..eftersom det inte kommer till nån annan maskin...hoppas det funkar bra att köra live bara.

Onlinedelen är gratis förutom vissa MMORPG. Det är det som är viktigast för mig iallafall. Resten får någon annan svara på. Säkert någon som har spelat mot amerikanare eller japaner mm.

Det finns lite information som här, http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68677.

Senare under året kommer en ganska häftig funktion som heter "Home". http://ps3mods.blogspot.com/search/label/Home

Comment

Tror fan online e gratis jag menar för det briset så
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Klart dom inte säljer mycket, ingen har ju råd. Ingenting på PS3an har tilltalat mig heller för den delen.

Comment

nämen jag har tänkt på all denna hysteribokningar som finns överallt...kommer vi svenskar köpa slut den.som vi gjorde med 360n...det är jag tveksam till.

Comment

Ja, bojkotta PS3:an tills Sony ser till att dualshock och force feedback fungerar i spelen som släpps.

Jag kommer BARA ta hem en PS3 till mig själv om och när Gran Turismo kommer med FORCE FEEDBACk och BRA ONLINE LÄGE.

Bommar dom det så kommer jag döpa om psxcare.com till ps3suger.com
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Sedan SKA det finnas skakfunktion i handkontrollerna nu för tiden. Extremt dåligt att det inte finns till PS3

Comment

hmm undrar hur fan du tänker om den ska ha skakfunktion och 6-axis, funkar inte så jätte bra tillsammans..^^ online delen kommer piska xbox live sönder och samman, läs bara lite på resistence fall of man så får ni se:P + att allt är gratis förutom eventuella mmorg spel.

Comment

Jag är rätt säker på att wii kontrollen fungerar med gyro, skak och inbyggd ljud, så varför skulle inte sony kunna göra samma sak...jo, för att dom är för jävla löjliga att dom hellre gör en kass konsoll än betalar microsoft/immersion för licensen att använda force feedback...

Xboxen var osäljbar när den släpptes för 5000:-, tror det kommer gå trögt att sälja PS3 för 6300:-
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

När tom N64 kunde vibbrera så tycker jag att det är jävligt dåligt av $ony att vara sämre än en 11år gammal kontroll.....
                    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
                    Maxtor D-Max 200gig
                    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

vad jag vill minnas så är vibrator funktionen inte särkilt stor (vibrerar inte mycket, eller känns inte så mycket) i wii:n inte min iaf. och alla som klagar på att ps3 kostar mycket och sen säger att den saknar skak.. haha skulle ju kosta mycket mer om dom skulle få punga ut med licensen för det med! gäller ju att prioritera om köparna är snåla, och på tal att n64 vibrerar och att sony är sämre! mest lol där! snacka om flashback när man satte på sitt wii och gubbarna såg ut som playdo gubbar! ps2 har ju bättre grafik än wii, gämnför ff xii och zelda så får du själv se..

Comment

Original inlägg av MThun Visa Inlägg
                        vad jag vill minnas så är vibrator funktionen inte särkilt stor (vibrerar inte mycket, eller känns inte så mycket) i wii:n inte min iaf. och alla som klagar på att ps3 kostar mycket och sen säger att den saknar skak.. haha skulle ju kosta mycket mer om dom skulle få punga ut med licensen för det med! gäller ju att prioritera om köparna är snåla, och på tal att n64 vibrerar och att sony är sämre! mest lol där! snacka om flashback när man satte på sitt wii och gubbarna såg ut som playdo gubbar! ps2 har ju bättre grafik än wii, gämnför ff xii och zelda så får du själv se..
                        ps2 har ju bättre grafik än wii

Mycket möjligt att så är fallet jag har bara sett screens på wii..men ja är 100% säker på att spelglädjen är mer än dubbelt så kul...grafiken vad spelar den för roll om inte spelen är Roliga ??? fram för mer spelglädje och lite mer nytänkande säger jag som spelat arkad spel sen mitten på 80 talet.

Comment

Nintendo har genom sin Wii lyckas med något som varken Sony eller MS har lyckats med i sina ny konsoller, man skapar en grym spelglädje och spel som är lika roliga för en vuxen som för en 5 åring. Sen visst, den har sämts grafik av dom 3, men det vägs med lätthet upp av glädjen när man spelar.

Comment

jag håller med er, det är just därför ajg har ett wii, men ärligt så spelar jag det inte mycket längre.. e roligare att spela med ett gäng polare.. men vad jag mena va att man kan bara skratta åt tidigare inlägg som klagar på priset på ps3 och sen säger att ps3 borde kosta på sig mer än det redan gjort.. och att man komemr tillbaka 11 år i tiden... men men

Comment

MThun priset baseras på alla skatter/tullkostnader vi har inom Europa, anledningen till att det är billigt i Japan/Kina etc (Asien) det är att de betalar ingen skatt eller tullkostnader sen för ps3 görs ju där.

Du tror att det är såhär:

''Ey Harrison de är rika i Europa de kommer köpa ps3 även om vi höjer priset''

LOL

Sen som sagt du betalar vad du får, en blu ray i sverige kostar 120000 (!) en ps3 kostar 6200 (Vissa ställen) En ps3 är mycket mer än en blu ray spelare, men ok vill du snåla och köpa wii (SOM INTE ENS KAN SPELA DVD FILMER*) för att den är så billig osv så gör du det inte mitt problem

*Herregud det kunde ps2 redan år 2000 (7 år sedan) snacka om att wii är en next generation konsoll

''Nintendo har genom sin Wii lyckas med något som varken Sony eller MS har lyckats med i sina ny konsoller, man skapar en grym spelglädje och spel som är lika roliga för en vuxen som för en 5 åring. Sen visst, den har sämts grafik av dom 3, men det vägs med lätthet upp av glädjen när man spelar''

PS3 är 10 gånger bättre än WII (Det är bevisat)

''Jämfört med andra tv-spel i samma generation är Wii underlägsen prestandamässigt''

Nu tror ni att jag är negativ mot wii men jag har faktist tänkt köpa det gamecube + 5 spel + 1000 kr = WII @ Eb games
                              Last edited by Nicla7; 2007-03-21, 16:25.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X