Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ps3 har inte sålt så mycket

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Wii är endast en underhållnings maskin! Och det har dom lyckats med kanon! Roligare finns inte, och jag har testat de mesta. Har även 360 och den kör jag för att spela sjyssta spel med bra grafik, och kolla på dvd filmer. Man får wii och 360 för nästan samma pengar som en ps3 ;/ Jag väntar tills den jäveln e också crackad!
    Playstation 1, 3, PSP
    Xbox, 360
    Nintendo Wii

Comment

8bitars undehåller mig mer än vad ett wii gör.

Comment

Original inlägg av hehejaa Visa Inlägg
        8bitars undehåller mig mer än vad ett wii gör.
        Smaken är som baken...delad

Comment

om 8 bitars roar dig mer, så tycker jag att du knappast du ska skaffa en ps3 för då är du endast ute efter en nostalgi tripp. Välkommen till 2007
          Playstation 1, 3, PSP
          Xbox, 360
          Nintendo Wii

Comment

hmm nja jag vet att det är skatt med mera som göra att ps3 priset höjs + att den har förjäfla massa skön hårdvara i, det dåliga med detta är att folk vill kunna välja, tex köpa utan wireless m.m.. men i och med att inte detta går tycker jag ps3 höjer standarden i "konsoll-kriget" hade jag inte varit fattig studen skulle ajg haft ett ps3 nu, för jag tycker ps3 är värt sitt pris, men med tanke på att jag snart fyller år hoppas jag på ett hårt paket istället .. jag förstår dom som argumenterar för och emot ps3 men önskar att dom kunde förstå lite mer varför det är så som dom inte gillar att ha det..

Comment

Det finns en 20 gb verision utan wifi, minneskortläsare och 20 gb hårddisk (dock inte lanserad ännu) kommer kosta ungefär 3200 i signapore (kommer i April ditt) men 60 gb verisionen i signapore är inte dyr den iheller går på 3700 kr så räkna med ett pris på 5000 kr om den ens kommer till Sverige (20 gb verisonen)

Comment

Original inlägg av Nicla7 Visa Inlägg
                Sen som sagt du betalar vad du får, en blu ray i sverige kostar 120000 (!) en ps3 kostar 6200 (Vissa ställen)

http://www.onoff.com/online/se/inet....t&markID=15-10

Finns billiga blueray spelare nu i butik.
                Den man ligger med får bädda

Comment

Men köper du en blu-ray eller en ps3 som är mer än en blu-ray?

Comment

ska man köpa HD spelare och Bluray spelare så väntar i alla fall jag tills det kommer en som klarar rubbet.xvid,HD,Bluray med mera.

Comment

finns redan en
                      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Jag vill kunna streama xvid & mkv filer direkt från datorn, det blir det ett givet köp! Tills dess får den fula xboxen vara mediacenter.

Jag VILL även att dosan ska skaka när jag spelar.

Mitt wii har gått varmt varje helg sedan jag köpte det, perfekt när man har vänner över, wario ware med lite alkohol i kroppen är det verkligen sann spelglädje.

PS3 är 10 gånger bättre än WII (Det är bevisat)
                        Skulle vara spännande att se/höra bevisen, kan man bevisa att en konsol är bättre än en annan?
                        Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
                        Wii - Wiinja Deluxe
                        NintendoDS - R4
                        Xbox - SmartXX - SOLD!
                        http://profile.mygamercard.net/crsan
                        http://www.minhembio.com/crsan

Comment

PS3 kan säkert räkna 10ggr snabbare än WII, frågan är om den kan räkna 10ggr roligare...
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Vill man se på DvD så skaffar man väl en DvD spelare? o0
                            Man ska SPELA på sin konsoll. Eller var kommer ni ifrån?
                            Själv vet jag inte vad Bluray är, om det är nåt nytt filformat eller en uppgradering på HD, men vad det än är så verkar det bra. Alla tjatar ju så mycket om det.
                            Och Visst vill jag att Wii ska ha bättre grafik och allt det där som "de andra" har, men jag vill ha den ändå ^^

Comment

''Själv vet jag inte vad Bluray är'', och du säger? ''Eller var kommer ni ifrån?''

lol

Comment

''Själv vet jag inte vad Bluray är'', och du säger? ''Eller var kommer ni ifrån?''

lol
                                Du e ju helt felmöblerad i skallen pysen. Och lägg ner ditt lollande, vi spelar inte CS här.

Vill man ha lyxversionen PS3 med allt man kan drömma om så köper man ju den, vill man stå och vifta med två pinnar i händerna köper man en Wii. Det börjar kännas meningslöst att försöka få folk att köpa Wii bara för att man själv föredrar den. Det är ju inga direkta fel på PS3, och inte på Wii heller, vad jag hört. Så köp vad ni vill, varför ska vi andra bry oss :P
                                Last edited by SilverMaiden; 2007-04-03, 02:30.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X