Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hdmi problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hdmi problem

Hej. Är just hemkommen från japan med nytt ps3. Allt fungerar klockrent med rgb men när jag försöker köra med hdmi-sladden jag köpte till så får jag bara ljud och ingen bild. Har aldrig använt hdmi innan så har ingen erfarenhet av detta, vet att min tv ska klara hd. Tack på förhand!
    /Nils

Tror du måste göra någonstans i settings i ditt ps3 att du vill köra med HDMI

Comment

mm testade precis och fick det att fungera. fungerar dock enbart med 480i och står på specifikationerna till min tv att den ska klara 1080i. har väldigt dålig koll på allt med hd-tv. men jävlar vad snyggt motorstorm är!

Comment

Original inlägg av qwer Visa Inlägg
        mm testade precis och fick det att fungera. fungerar dock enbart med 480i och står på specifikationerna till min tv att den ska klara 1080i. har väldigt dålig koll på allt med hd-tv. men jävlar vad snyggt motorstorm är!
        Va?! Så du kan inte spela dina spel i 1080i?? Är det ingen inställning du kan göra?

Comment

Du kan ändra (i PS3) vilka bildformat din TV klarar! inklusive 1080i

Comment

Original inlägg av Iwerback Visa Inlägg
            Du kan ändra (i PS3) vilka bildformat din TV klarar! inklusive 1080i
            Sa jag för 4 dagar sen

Comment

Original inlägg av Nicla7 Visa Inlägg
              Sa jag för 4 dagar sen
              Läs igen..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X