Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Behövs elkonverterare för amerikanska PS3:or?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Behövs elkonverterare för amerikanska PS3:or?

Halloj.
    kom hem från USA för några timmar sedan med ett nytt ps3.
    Eftersom det står 120V på maskinen så vågar jag inte plugga in den i väggen med en vanlig adapter..Vi har ju 220volt i våra uttag.

Hur har ni andra med importerade ps3 från USA gjort?
    Har ni en Elkonverterare eller räcker det med en vanlig adapter?

Svara fort! e sugen på o spela!! ^^

Alla vi sett än så länge har fungerat fint med 220V
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

..fortfarande osäker

hmm ok, jag tycker bara det är konstigt att när jag läser i manualen och på under playstationet så står det 120v~3,2A . Om den klarar mer borde det stå det juh.. Vad står det på era playstations från USA?

Comment

Det står ALDRIG 220V på usa eller jpn PS3rna. Men som tur är har nätdelen inte läst vad som står där...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men som tur är har nätdelen inte läst vad som står där
          Fick mig ett skratt där, haha

Comment

det funka ^^

Jag tog kabeln till bildskärmen på datorn å körde in i ps3an o i väggen.. vet inte varför jag inte använde sladden som kom med plus adapter, men jag läste på olika forum att de flesta tagit sin datorsladd, så det kändes tryggast hihi.
            Det funka i alla fall!
            Jag undrar bara om den kan bli varmare än i vanliga fall o i så fall det kan vara skadligt.
            Va tror ni?

Comment

Det blir mindre ström med mer spänning, så den går nog svalare än på 110V

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X