Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS3 media..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PS3 media..

Ungefär hur stora är PS3 spelen som är släppta och kommer att släppas?

Varken en chippning eller flashning har kommit till PS3:an än och jag funderade på att NÄR det kommer, hur stora kommer spelen vara då när man laddar ned dom? Inte så kul att ladda ned 25 GB elle 50 GB stora spel, för att sen bränna på Blu-Ray skivor som kostar 100 kr styck samt köpa en Blu-Ray brännare för minst 3000 kr. Iofs kommer de priserna att ha gått ned tills chippet/flashningen kommer men ändå..

Funderar på att köpa en 360+PS2:a istället, billigare spel (dvd skivor kostar inget likaså dvd-brännare) dessutom kan jag fixa hur många spel som helst..

Gott Nytt År!!

det är lite olika efter det e raw dumpar

Uncharted Drakes Fortune PAL PS3-MRN 21.00GB

Unreal Tournament III USA PS3-MRN 4.17GB

men jag tror inte något raw dump kommer ligga på 50GB

Comment

Original inlägg av swifter Visa Inlägg
      det är lite olika efter det e raw dumpar

Uncharted Drakes Fortune PAL PS3-MRN 21.00GB

Unreal Tournament III USA PS3-MRN 4.17GB

men jag tror inte något raw dump kommer ligga på 50GB
      Nja lite dummeyfiler kan de nog trolla till skall du nog se
      Bästa kopieringsskydd jag sett på länge var runt 1994-95 då Pinball Fantasies o Dreams släpptes på en floppy, efter man ARJat eller Zippat spelet o sen packar upp ökade storleken från 1.4Mb till 100Mb
      Och om någon väcker detta till lic kan vi nog se många TB i uppackad data
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Ähh, korslänkade filer hanteras ju redan automatiskt i t.ex. xdvdmulleter, qwix m.fl program som används i xbox/xbox360 världen, det är ju långt ifrån ett komplicerat kopieringsskydd...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X