Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spela backuper på PS3 ?? 60 - 80GB dåliga ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Spela backuper på PS3 ?? 60 - 80GB dåliga ?

Jag var nere hos lokala kinesen idag och skulle köpa en 80 gigs PS3...
    fick tag i ett objekt iaf efter lång väntan..

Helt slut på 60gb och 80gb,, dem sa att dem slutat tillverkningen på dem för det var bara problem med dem, diskarna rasade och lasern pajja hela tiden i 60 och 80 varianterna... ligger det sanning i det ?

Sedan så sålde hon 40gb med nån mod i så man kan tanka in ps3 spel på disken och köra.... nån som provat ??

Original inlägg av bee Visa Inlägg

Helt slut på 60gb och 80gb,, dem sa att dem slutat tillverkningen på dem för det var bara problem med dem, diskarna rasade och lasern pajja hela tiden i 60 och 80 varianterna... ligger det sanning i det ?

Sedan så sålde hon 40gb med nån mod i så man kan tanka in ps3 spel på disken och köra.... nån som provat ??
    what? vart finns den modden?
    vilken butik är det?
    vad heter den å vart finns den?

Comment

Original inlägg av bee Visa Inlägg

Grattis du har just blivit snuvad på några kinesdollars
      Jag skulle aldrig köpa grisen i säcken på det sättet utan att se hur de går till.

Men men... Vem som helst kan sälja vad som helst som gör det man vill för pengar nuförtiden, en annan sak är om det håller vad som lovats
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X