Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Icke fungerande singstar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Icke fungerande singstar

Hej!

Sökt igenom forumet men inte hittat något som ens påminner om det felet jag har, dock så är det fruntrimmret hemma som lider

När jag sätter i singstar så kommer jag inte in i spelet direkt som jag tidigare gjort. Nu vill den att jag ska göra ett Språkval först, när jag gjort valet så laddar skivan men den hänger sig direkt vid en "svart bakgrund med en stor vit prick i mitten". Testat andra spel som fungerar, men just denna fungerar inte, testat både vanliga singstar spelet och singstar ABBA. Så skivan kan det inte vara fel på.
    Suttit o funderat på om det har något med playstationlåtarna jag laddat hem.
    Men förstår inte hur kopplingen ska vara.

Uppskattar svar!
    tack!

det låter som att det skulle vara som du själv sa där, att det är någon/några av låtarna du har laddat hem, testa med att ta bort dom och köra igång spelet, fungerar det ja, då vet du vart felet ligger
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X