Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSJAILBREAK tråden

Hittade denna idag på tuben.
    Med tanke på att OzModChips varit med länge och hackat många maskiner så borde dom inte svärta ner sitt rykte genom att pubba en fakevideo?

Någon som har mer info om detta?
    http://www.youtube.com/watch?v=4jOEbZEkp9A

GroGGen
    360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Diskuteras med skepsis på diverse forum, men som du säger, OzModChips (om det är dom jag tror det är, har inte hunnit dubbelkolla att det är "rätt" ozmodchips som lagt upp videorna) så är det trovärdigt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Diskuteras med skepsis på diverse forum, men som du säger, OzModChips (om det är dom jag tror det är, har inte hunnit dubbelkolla att det är "rätt" ozmodchips som lagt upp videorna) så är det trovärdigt.
      Ok, det låter ju bra.

Är det bara för mig som OzModChips sida är seg? Kan tänka mig att de får en hel del träffar nu.

Comment

mer info till videon; http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=64935

www.ozmodchips.com fungerar inte för mig iaf, så det e svårt att verifiera för min del...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          mer info till videon; http://psx-scene.com/forums/showthread.php?t=64935

www.ozmodchips.com fungerar inte för mig iaf, så det e svårt att verifiera för min del...
          Jag kom in på sidan, men det fanns inte mycket att hämta där. Den enda infon är:

"Hello ps3 fans

We are currently testing out the world first Ps3 modchip. Stay tuned for more info
          "

Comment

såg denna också med lite mer information:

http://www.ps3hax.net/2010/08/ps-jai...-real-or-fake/ såg ju bra ut på filmen iaf, får hoppas det är sant.

Nu fungerade hemsidan för mig och man kan beställa chippet för 170 dollar,
            http://www.ozmodchips.com/ps-jailbre...play-p-68.html
            Last edited by Hayvosh; 2010-08-19, 14:09.

Comment

Efter att ha kollat av dom seriösa siterna verkar det dock som detta är på riktigt. Nu är frågan om man vågar beställa.... $170 är pengar det med.
              Tror jag väntar till Hansi & Co. har testat detta.

GroGG
              Last edited by GroGGmanneN.se; 2010-08-19, 14:34.
              360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....

Comment

Original inlägg av GroGGmanneN.se Visa Inlägg
                Efter att ha kollat av dom seriösa siterna verkar det dock som detta är på riktigt. Nu är frågan om man vågar beställa.... $170 är pengar det med.
                Tror jag väntar till Hansi & Co. har testat detta.

GroGG
                Instämmer, vågar inte kasta ut 170 dollar för att vara "först" och så visar det sig att det inte funkade som det skulle ändå.

Hoppas PSXCare får sig ett exemplar snarast för utvärdering!

Comment

Det verkar ju lovande, men jag väntar också på att någon modig får testa först.

Priset är 170 Australienska dollar, så omkring tusen kronor blir det för oss.

Comment

170 AUD ~ 1130 SEK + porto + tullavgifter.

Som GroGGmanneN.se sa så väntar jag också tills Hansi och hans crew har hårdtestat detta...om det nu visar sig vara äkta dvs.

Comment

man lär få räkna med närmare 1500:- för det här, så det är inte direkt vänligt för plånboken
                      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                        man lär få räkna med närmare 1500:- för det här, så det är inte direkt vänligt för plånboken
                        Precis som det alltid har varit i början med modchips. Kan man vänta så blir det billigare...men vänta är svårt.

Comment

http://www.youtube.com/watch?feature...otation_164879

Jag vet inte vad jag ska tro :S är väldigt sugen på och köpa den

Comment

Alla dom där bilderna är bilder som visar en "forum konversation" hade varit bättre om idioten länkade direkt till forumet istället för bilder från forumet... så man vet att det är ett äkta forum där dom vet vad dom snackar om, visst det kan mycket väl handla om dev grejer, men det kan också vara äkta...

Bild 14/15 är SAMMA bild, uppladdad 2 gånger...

Det faktum att det tagit så himmla lång tid för det här att komma ut är det som gör att folk inte litar på det, plus att massa noobs gjort videos med liknande grejer förut, som då varit fake... det kan mycket väl vara äkta med tanke på att det verkar vara ozmodchips.com som sprider detta, eller åtminstone testar och säljer, dom är inte okända vad jag förstår av andra här... (har inte så bra koll själv) men det kan mycket väl också vara några som använder deras namn för att försöka få det att bli trovärdigt...
                            Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X