Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Teensy 2.0 Kom igång guide

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Ok tack...

men man vill ju försöka hålla den så kort som möjligt

HIttade dock den på Deltaco men där får bara grossister handla
    Jag kan säkert återuppliva vårt gamla deltaco-konto :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      Jag hittade den nu efter 3 minuter sökande på en stor svensk auktions site sökte helt enkelt på: USB adapter
      Tack
      Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
      snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
      /Nalle Puh

Comment

Finns denna att få tag i Sverige. Skulle
        vara kanon till Teensy 2.0
        Här har du ju
        http://pcbutiken.se/html/usb-adapter..._ha.22674.html
        som finns i lager =)

även här och betydligt billigare

http://www.bramida.se/product_detail...9&item_id=1926
        Last edited by icqdevil; 2010-09-12, 11:31.

Comment

Betalade 28:- inkl frakt på auktionssidan
          /Nalle Puh

Comment

Betalade 28:- inkl frakt på auktionssidan
            Undra hur lång leveranstid det är...
            prövade just att beställa på bramida men hittar fan inte ens deras plusgirokontonr, jävla skämt till hemsida

Comment

Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
              Undra hur lång leveranstid det är...
              prövade just att beställa på bramida men hittar fan inte ens deras plusgirokontonr, jävla skämt till hemsida
              Man fick visst ett mail med betalningsuppgifter osv, så var för snabb att såga=) Dom svarade till och med på mitt mail till kundtjänsten idag (söndag) imponerad! 39kr med frakt. Skriver dagen jag får varan så ni får se hur lång tid det tar

Comment

Måste man ha ett valfritt spel i släden för att kunna köra spel från HD?
                Min läsare är trasig så...

tacksam för svar.

Comment

Original inlägg av sneaksneak Visa Inlägg
                  Måste man ha ett valfritt spel i släden för att kunna köra spel från HD?
                  Min läsare är trasig så...

tacksam för svar.
                  I dagsläget krävs det ett original spel tyvär ja, men det ryktas om att man med version 1.1 av Backup manager ska slippa det... men som sagt, bara rykten...
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag skulle i alla lägen med en utvecklingsadapter som den köra med en kort usb kabel o lägga kretskortet i en plastask för att isolera den

Då är jag mest rädd om att kortet skulle få en ESD kyss i hanteringen o så slipper den ju damm o inte för att jag är orolig o få lite krypström i mig
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hej, undrar vilken Teensy man ska välja? 2.0 eller 2.0 ++ , va mer ska man kunna göra med 2.0++ ? osv?

Comment

En snabb fråga bara! Om man installerat ett spel på Hårdisken , å man vill spela det, måste man boota med psgroove/Jailbreak varje gång eller bara när man vill lägga in spelen eller annan homebrew?

Comment

För att kunna spela en "kopia" så måste man boota med sin dongle..
                          /Nalle Puh

Comment

Original inlägg av c0mbichr1st Visa Inlägg
                            Hej, undrar vilken Teensy man ska välja? 2.0 eller 2.0 ++ , va mer ska man kunna göra med 2.0++ ? osv?
                            Det har vi redan svarat på tidigare i tråden. Beställ det som finns på lager / verkar ha kortast leveranstid. Som det ser ut nu får vi slut på 2.0 inom ett par dagar, men 2.0++ kommer nog in ungefär samtidigt som 2.0 tar slut...
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                              Det har vi redan svarat på tidigare i tråden. Beställ det som finns på lager / verkar ha kortast leveranstid. Som det ser ut nu får vi slut på 2.0 inom ett par dagar, men 2.0++ kommer nog in ungefär samtidigt som 2.0 tar slut...
                              Jaså ser ingen förklaring på skillnaden mellan 2.0 o 2.0++ här i tråden..

Comment

Original inlägg av c0mbichr1st Visa Inlägg
                                Jaså ser ingen förklaring på skillnaden mellan 2.0 o 2.0++ här i tråden..
                                Skillnaderna är:

Större utrymme för kod på ++
                                Fler I/O portar på ++
                                Annan USB controller...
                                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X