Original inlägg av Tjurig
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Teensy 2.0 Kom igång guide
Collapse
X
-
Jag kan säkert återuppliva vårt gamla deltaco-konto :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
TackOriginal inlägg av Swizzy Visa InläggJag hittade den nu efter 3 minuter sökande på en stor svensk auktions site
sökte helt enkelt på: USB adapter
Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
/Nalle Puh
- Citat
- Flag
Comment
-
Här har du juOriginal inlägg av Tjurig Visa Inlägg
http://pcbutiken.se/html/usb-adapter..._ha.22674.html
som finns i lager =)
även här och betydligt billigare
http://www.bramida.se/product_detail...9&item_id=1926Last edited by icqdevil; 2010-09-12, 11:31.
- Citat
- Flag
Comment
-
Undra hur lång leveranstid det är...Original inlägg av Tjurig Visa InläggBetalade 28:- inkl frakt på auktionssidan
prövade just att beställa på bramida men hittar fan inte ens deras plusgirokontonr, jävla skämt till hemsida
- Citat
- Flag
Comment
-
Man fick visst ett mail med betalningsuppgifter osv, så var för snabb att såga=) Dom svarade till och med på mitt mail till kundtjänsten idag (söndag) imponerad! 39kr med frakt. Skriver dagen jag får varan så ni får se hur lång tid det tarOriginal inlägg av icqdevil Visa InläggUndra hur lång leveranstid det är...
prövade just att beställa på bramida men hittar fan inte ens deras plusgirokontonr, jävla skämt till hemsida
- Citat
- Flag
Comment
-
I dagsläget krävs det ett original spel tyvär ja, men det ryktas om att man med version 1.1 av Backup manager ska slippa det... men som sagt, bara rykten...Original inlägg av sneaksneak Visa InläggMåste man ha ett valfritt spel i släden för att kunna köra spel från HD?
Min läsare är trasig så...
tacksam för svar.Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag skulle i alla lägen med en utvecklingsadapter som den köra med en kort usb kabel o lägga kretskortet i en plastask för att isolera denOriginal inlägg av Tjurig Visa Inlägg
Då är jag mest rädd om att kortet skulle få en ESD kyss i hanteringen o så slipper den ju damm o inte för att jag är orolig o få lite krypström i mig
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Det har vi redan svarat på tidigare i tråden. Beställ det som finns på lager / verkar ha kortast leveranstid. Som det ser ut nu får vi slut på 2.0 inom ett par dagar, men 2.0++ kommer nog in ungefär samtidigt som 2.0 tar slut...Original inlägg av c0mbichr1st Visa InläggHej, undrar vilken Teensy man ska välja? 2.0 eller 2.0 ++ , va mer ska man kunna göra med 2.0++ ? osv?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jaså ser ingen förklaring på skillnaden mellan 2.0 o 2.0++ här i tråden..Original inlägg av Hansi Visa InläggDet har vi redan svarat på tidigare i tråden. Beställ det som finns på lager / verkar ha kortast leveranstid. Som det ser ut nu får vi slut på 2.0 inom ett par dagar, men 2.0++ kommer nog in ungefär samtidigt som 2.0 tar slut...
- Citat
- Flag
Comment
-
Skillnaderna är:Original inlägg av c0mbichr1st Visa InläggJaså ser ingen förklaring på skillnaden mellan 2.0 o 2.0++ här i tråden..
Större utrymme för kod på ++
Fler I/O portar på ++
Annan USB controller...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment

Comment